Uwagi, skargi i wnioski można składać w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim
im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy do:
Dyrektora Naczelnego - wtorek godz. 14:00-15:00
Dyrektora ds. Medycznych - poniedziałek godz. 14:00-15:00
Niezależnie od powyższego uwagi, skargi i wnioski można kierować w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
Patientenrechte und -pflichten
Charter of Patients’ Rights and Responsibilities
Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania ze świadczeń zdrowotnych w Szpitalu ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi do Dyrektora Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy.
Dyrektor Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy zapewnia dostępność informacji o prawach pacjenta.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
800 - 190 - 590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30
Rzecznik Praw Pacjenta działający przy Kujawsko-Pomorskim Oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia, Sekcja ds. Skarg i Wniosków NFZ
w siedzibie Oddziału w Bydgoszczy, przy ul. J. Słowackiego 3, pokój nr 6, tel. 52 325 27 37.