Uwagi, skargi i wnioski można składać w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim

im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy do:

Dyrektora Naczelnego - wtorek godz. 14:00-15:00

Dyrektora ds. Medycznych - poniedziałek godz. 14:00-15:00

 

Niezależnie od powyższego uwagi, skargi i wnioski można kierować w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Prawa Pacjenta

Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

Patientenrechte und -pflichten

Charter of Patients’ Rights and Responsibilities

 

Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania ze świadczeń zdrowotnych w Szpitalu ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi do Dyrektora Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy.

Dyrektor Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy zapewnia dostępność informacji o prawach pacjenta.

  


 

 

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta 

 

Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:

800 - 190 - 590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych)


czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00

 

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa

 

Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30


Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

www.bpp.gov.pl

 


 

 

Rzecznik Praw Pacjenta działający przy Kujawsko-Pomorskim Oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia, Sekcja ds. Skarg i Wniosków NFZ
w siedzibie Oddziału w Bydgoszczy, przy ul. J. Słowackiego 3, pokój nr 6, tel. 52 325 27 37.

 

 

Początek strony